Trama periquito tres

Critiques, critiques i mes critiques. Tothom s’envalentona i ràpidament diu  
  1. com es que no s’ha fet?
  2. per que s’ha suspès? 
  3. per que no ens trucaves de 13:30 a 14:25 o de 18:00 a 20:30?
  4. vols dir que no tens un rollito aquest vespres amb l'emperatriu?
  5. La Mími ja havia comprat la carn.
  6. Alguna historieta xunga portes al cap.
Es dur ser el líder suprem del nostre club i es dur prendre decisions que fan baixar les quotes de la meva popularitat. Els meus assessors em van passar unes dades, ningú va confirmar assistència, grans pesos passants del club no hi eren, masses ànsies vives de mandanga, despelote i desmelene que a casa no us deixen fer i  us ceguen, grips a l’estomac, potser errònies he de admetreu, i sobre aquestes dades vaig decidir suspendre el sopar. 
Es per això, després del incident de la trama periquito dos , torno a presentar la meva irrevocable renuncia al càrrec. Recomano vivament l’ascendència al poder del nostre amic i mai ben valorat Traussi, Sopars a dojo, dutxes als veteranos i toqueteos varis al bàsquet no us en faltaran. He dit.

 (s'acabo)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved