Super 3 fiuuuuu

I survaif again. Vivito i coleando he sortit de la nova festa dels supers. Els que no vareu venir us puc asegurar que l'unic xulo de veritat es veure a la canalla flipant amb els herois dels supers. La resta de papas i mamas allà, aguantant el concert. Milfs unes quantes, barcelonines tocades i posades. Poques fotos vaig fer del bellesons i dels tanguilles, però us deixo unes quantes que pel national geografic valen:

* El pobre Pere envoltat de gairebe quatre centes mil persones i ningú, repeteixo ningú excepte jo en el moment de fer-li la foto, parat davant la seva paradeta. Sembla que m'implori amb la mirada un "Socorrooooo"

* El senyor del bigoti, el que va presenciar en primera linea el dedo en el ojo del Mou al Tito, també hi era a la festa.

* Vaig estar a 5 metres de la Gemma Aragall, reportera dicharachera de TV3, no cal que la busqueu despullada per internet que no hi es, tal com demostra el telenoticies migdia del 23 d'octubre en el minut 42 i dotze segons. Per mediatic jo i no el Pi dei. Us deixo l'enllaç


*Pels de catalunya radio la cosa no millorava.
I ja està gent, gent i mes gent. L'any que ve sant tornem-hi

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved