Marion Jones

No se si estareu al cas dels últims moviments de cartera a L’Ampa del cole de l’hereva universal. En l’ultima reunió es va decidir de separar-me del meu adlàter en la cartera de celebracions i festejos i que heretes la cartera ministerial d’esports. Ara si que hi hauran “menos berberechos y mas cojones” parafrasejant al Quimet Bodega . El meu primer acte es el cros dels Esbufecs a la Serra aquest diumenge . A l’espera de que el nostre conseller d’esports em doni alguna indicació de com dur tan àrdua feina , l’anterior responsable d’esports m’ha passat un vídeo amb tot de truqillos i exercicis d’escalfament per entretenir a les Mamàs mentre els papàs animen als nens, Us espero a tots.

 (jo aniré amb lo xandall gestevet que farà frescota)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved