ORACIÓ HINDÚ

Quan ja no hi sigui, no em retingueu, dixeu-me marxar, he de fer tantes coses, he de veure tantes coses.
No ploreu pensant en mi. Estigueu agraïts pels anys feliços compartits, per l'amor que us he donat i l'amistat.
No us podeu imaginar la felicitat que meu donat, us agraeixo l'amor que m'heu demostrat.
Ara és l'hora de viatjar tot sol, temporalment podeu sentir pena, la fé us reconfortarà i
us portarà consol.
Estarem separats algun temps, deixeu que els records minvin el vostre dolor.
No estic lluny, la vida continua, si em necessites crida'm i vindré. Encara que no em puguis tocar
estaré aquí.
I si escolteu el vostre cor, sentireu clarament la tendresa de l'amor que us portaré.
I quan us arribi la vostra hora de marxar jo seré allà per rebre-us, absent del meu cos.
No vingueu a plorar a la meva tomba, no hi sóc allí, no estic dormint sóc el vent que bufa, sóc la llum dels cristalls de la neu, sóc la dolça pluja de tardor, sóc el despertar dels ocells a la calma de l'albada.
Sóc l'estel que brilla a la nit, no aneu a plorar al meu ninxo, no hi sóc allà. No estic mort...

ORACIÓ HINDÚ.

2 comentarios:

Anònim ha dit...

D'acord, però m'estimo tres mil milions de vegades fumar un ducados amb tu a la terraceta d'un bar veient passar tranquilament els anys

Francesc ha dit...

Vinga Txema !!!
molts ànims i a mirar endavant sempre !

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved