Master School level experto

Senyors, l’hereva universal ha començat el que antanyo anomenàvem primer d’e.g.b. L’altre dia va arriba la mar de contenta amb els seus débers i em va preguntar si l’ajudaria."clar que si" vaig dir-li pensant en lo fàcil que seria. Us penjo la pregunta i donaré un premi la mar de suculent a qui la respongui correctament ja que jo, soc així de curtet, encara no entenc lo que em pregunten: Que relaciono totes les vocals de totes les files?  nomes les d’una fila? llavors a la tercera i quarta fila no escric res ? com les copio nomes les iguals o totes les vocals de la fila ?  amb la mateixa tipografia? O amb lletra lligada? Ais no se. Ràpid necessito respostes que s’ha d’entregar dilluns això.

 (dificil que ho foten carambas)

1 comentarios:

pau ha dit...

home, jo diria que a la primera fila hi hauries de posar la "a" manual, seguit de la "a" d'impremta i després la "a" majúscula. A la segona fila el mateix amb la "e" i anar fent, no???? i que consti que no ho sé, perquè com ja sabeu no tinc a qui ajudar amb els deures, però no us sembla el més lògic??

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved