Arano

No us podreu creure amb qui vaig parlar ahir. Podríeu dir 7 noms que no l’endevinaríeu Amb el Cebollero? Nonono Amb el Palles? Nononono amb el Motxo? Nonono ahir vaig parlar amb l’Arano. Si, va trucar al pieipiei fer felicitar al seu exjefe, al que estranyament adora, i al final me’l va passar. Viu Londres , cassat amb una italiana, amb una nena que farà sis anys. Em va insistir en que podríem anar tota la colla pels jocs olímpics, això si, d’un en un , ja que a casa seva te una habitació pels convidats. Li vaig replantejar l’asunto dient-li que podríem fer la famosíssima i adornadíssima sortida de l’only a Londres i que ens organitzes ell l’asunto per London Town una miqueta i no em va ficar peròs. Si voleu parlar amb ell te Facebook, que us facilitaré amablement si me’l demaneu

 (ole ole cap a Londres)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved