No es Dubai.

No es Dubai, però se li acosta. Si, per fi hem trobat casa rural per celebrar el cap d’any.Tal com vaig proposar pel dia de la Castanyada, un parell de socis i jo mateix passarem el cap d’any en Casa Roca, no no es el dels lavabos, a Sant Marti de Barcedana. La casa es a la muntanyeta, vora de Llimiana. Inclús he trobat una ruta curteta per fer amb la canalla el dia 1 o 2 de gener però sense descartar  l'opció de veure els Valsos de Viena i els salts de garmispartiskixen. Hi ha fins a 16 places (10 en llit i 6 en sofà-llit) i de moment som 12+1 com diria en Nieto. 
Ara lo fotut es distribuir-nos. Li pregaria al Pkto que m'envies totes los posibles combinacions dels adults i jo ja triare la millor. Deixi els datos al meu mail.

(aquesta combinació no es la millor)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved