Eye of the Tiger

Etapon curtet el que he fet avui. Sortint de Mollerussa, he passat per la primera meta volant, La de la borja Cal Martí en direcció Miralcamp intentant de trobar la Font del tord, i tot seguit anar a petar a la plantació de cèl•lules solars del Romà i la planta de tractament de purins, allí hi ha una bona pujada, almenys del 39 %. Aquest camí va a parar a Puiggròs, esta ben asfaltadet, fins a la meitat, i es fa molt tranquil•lament. Després d’un parell de quilometres llaneando, arribem a les portes de Puiggròs, alto de primera categoria fins dalt de tot a les esoles, per continuar baixant a 53 per hora per l’altre costat de poble i tot travessant la carretera de Borges, agafar el camí que va a Torregrossa, també asfaltat i sense transit de cap mena. Un cop allà agafar el camí de terra que travessa la serra fins anar a petar a la pista de l’aeròdrom de Mollerussa. Total 28 kilòmetres de bonica etapa en una horeta i escaig. Això si, sol com un mussol.

(que bonic es el ciclisme xavals)