Discoplay

Any 1988, època esplendorosa del Punk Radical basc, al menys quan jo el vaig descobrir. Gracies al Latre i al Napi, vaig poder fer-me amb una petita però variada discografía. Des de els Tijuana & Blue, Cicatriz, Vómito o Zer-bizio, passant pels Kortatu, la Polla o Korroskada. Llavors sempre arribava el intel•lectualet musical de la colla, alies El Cuc i em deia amb el to del Rick dels Joves :


“ No has vist l’últim dels M.C.D. al Discoplay?”.

La mare que el va parir, ell gaudia de les novetats, comprava centenars de L.p.’s i samarretes amb les que lligava a trotxe i motxe. I es que a mi, el discoplay la revisteta de les cintes de cassete i L.P. no m’arribava o me l’afanava el veí. Ara, Discoplay, (clica, clica) ha digitalitzat tot el seu catàleg de llibrets, o sigui que ja puc igualar la discoteca del Cuc i lligar tant o mes que ell. Iupi.

( quants records, revisa la secció de calendaris. Samantha Fox, Sabrina, Danuta.....)

1 comentarios:

Txema Serrano ha dit...

Ostras... que se n'haurà fet del Napi?

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved