Basquet a Full

Després d’una llarga setmana fent de manobre del que m’ha posat el parquet, i una petita actualització hardweriana del Pkto IV, ara ja Pkto V, torno amb ànsies de publicar. Fart de veure l’ultima entrada de la Carretera Nacional, no per això dolenta, vull compartir amb tots vosaltres la baixada moral que m’ha suposat una critica ferotge de la meva heretera universal quan, en un moment que anava sense samarreta escombra amunt escombra avall tros de parquet per qui tros de parquet per lla, va i em deixa anar amb tota la seva santa innocència.

Pare, que estàs esperant un bebè?????

Vaig mirar-la, vaig mirar a la Paulina i senyors això s’està sortint de mare. Es per això que engego per enèsima vegada l’operació Kilitos fuera consistent en basquet a full els dissabtes, cervezillas out i Micro volta re-edition.

(la culpa es del paro no penseu res mes)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved