JA HEM TORNAT DEL MONTARDO 2883 M.


AuRGH, mmmpfs, urffss.
Es la banda sonora que esta en el hit dels 40 principals de casa meva, i de pas suposo que a la dels altres components de l'expedicio Montardo 2006. I tot degut a les conegudes i mai benvingudes Agulletes. Sempre fem el mateix, tot l'any tocant l'ouet deret una estona despres l'altre i aixi ananr fent fins que un dia ens dona, perque es la tradicio, d'anar un cap de setmana a la muntanya. Despres de 3 hores en cotxe arribem alla ens fotem a caminar en plan salvatget , menys mal que aquest any ja em vaig buscar algo facilet, 2 hores de pujar i arribem al refugi. Un sopar justet que elimina a un dels expedicionaris, Petxinyo que li agafa el seu famos grip a l'estomac. Al dia seguent 8 hores amunt i avall, amunt i avall. I, uuuurgs benvolgut visitant, avui no puc moure ni tant sols el dit petit, tots els muscles del cos adolorits per culpa de les agulletes. Espero i desitgo que els meus companys estiguin igual o pitjor que jo ja que aixi es pendran en serio lo d'anar l'any que ve a la platja nudista. La de la foto ens la vam trobar en un dels llac, em semble que en el llac de les monges i ens va dir que l'any seguent aniria a sitges. A vere si estem al cas companys. Auuuuu siauuuuuu

1 comentarios:

Francesc ha dit...

Siiii, sisisisisisisisisi...
Jo la vaig veure a aquesta noia, però no era a l'estany de monges, era a la presa de la Restanca.
Agulletes... noooo. Senzillament fet pols, amb la cara cremada i amb serioses dificultats pel desplaçament en bipedestació.
La idea de la platja de cara al curs vinent no sembla pas tant descabellada, si de fer esport es tracta, tranquils que ja buscarem una disciplina pel gaudi dels nostres músculs i si pot ser de la vista també.
Les vacances estan aquí a la cantonada, vinga... què només queda una empenteta.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved