Egipcian Mode

L'altre dia vaig rebre via güatsap una fantasiosa dissertació envers els emoluments que rebríem en cas que ens volguéssim fer "trencilles" de primera divisió. El total eren de uns deu mil eurillos per barba i partit. Ja vaig fer la meva queixa al conseller d'esports, l'autor de tant esfareidor document, dient-li que ho tenia que haver publicat aquí. Però casurro d'ell diu que no,  que el futur es el güatsap i d'allí no el treus. En fi jo, fidel a les meves tradicions, porto a colacio l'altre cara de la moneda. Els pobres arbitres de segona i tercera, els  que apetxuguen amb partidillos de futbol sala i demes pachangues, que lluny de cobrar milionades nomes els queda la satisfacció de la feina ben feta. Per mostra un botó. Us faig veure que l'arbitre es el que  no porta marraseta,

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved