KEEP CALM and SPEAK CATALAN

Tot el dia tirat al sofà reposant l’esqueleto i mes  concretament el meu malmès genoll, seguint els consells del meu defenestrat guru esportiu. M’ha donat temps de repassar per activa i per passiva, tumblr, Facebook, twitter, wathsapp, blogger, wordpress, diaris,  on al Segre avui diumenge a la plana 47 surt l’hereva universal, la classificació complerta de la cursa Lleida 5k  on ma germà que ha fet el 316 de 1490  amb uns 22:26, mirant selfpics dels que vam parlar ahir a la tertúlia del Beethoven i la meva dèria, la genealogia, on la meva última recerca ha donat uns resultats sorprenents. També he fet circuits amb diverses distancies al sigpac per poder fer series tal com em va recomanar el meu defenestrat guru esportiu, per augmentar la meva capacitat anaeròbica. He vist un capítol de la que se avecina i la pel•lícula Men in Black I on surt una pajara la mar de maja. Entre mig he fet una becaina de 40 minutets.En fi que nomes m'ha faltat anar a missa i fer els mots encreuats. Ara sopar veure el Barcelona a veure quin una en fa el Pique i a dormir.

(Pique diu que s'ha entrenat força dur per estar a l'alçada)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved