02/01/1969

Us informo que avui 26 de juliol de 2013 a les 11:45 el meu germà ha estat pare i ha tingut una nena, la tercera en la línea de successió de la meva col·lecció de cachivaches terrenals. Això m’ha portat a preguntar-me…quin paio famós deu d'haver nascut en aquesta data al llarg dels anys i es mes, quin famós va néixer el mateix dia que jo, un 2 de gener del 1969 al mon a part de la “morritos calientes”. He cercat per la xarxa i quin xasco nois. nomes una persona considerada famosa la Christy Turlington que te un polvet això no li negaré pero famosa famosa no ho es gaire Es per això que us proposo que busqueu i em digueu qui es el mes famós del vostre dia. El mes que tingui el personatge mes famós tindra un fantasbalus premi encara per decidir.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved