Triangle equilàter o isòsceles

Avui  fent un "mierdas las justas" , que diu el meu admirat Alfons Arus, es a dir netejar el meu cubicle personal, intranferible e inviolable m'he trobat això.


Que faig? ho tiro o busco algu amb disquetera de 3.5? son 13 anys d'antiguitat i gairebe les teens 2000 que hi ha al disquete eren les que em posaven palote en aquella epoca. Com deurien ser? trianguloequilateres o potser randerajilles? potser mai ho sabre i millor serà deixar-lo darrera del llibre "1001 excursiones con encanto por Castilla-la Mancha"

4 comentarios:

Pau ha dit...

Segons els últims estudis, han descobert el nou triangle equilàteres, tal i com es va fer públic el dia de la mona per part del nostre emperador

Pau ha dit...

És una nova barreja de l'equilàter i l'isòscel·les

Pau ha dit...

El matemàtic que estava present no ho va desmentir en cap moment

El Faraó ha dit...

No vaig voler apretar però tambe existeixen les triamgle isosceliques

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved