Una i no més.

Ja esta estrenat el Staples Center. Amb molt de luxe i ostentació tal com estava previst, els més fidels del bàsquet van assistir a la cerimònia d'apertura. Malauradament per mi, un assumpte inesperat la migdiada revolution, em va impedir d’assistir a la cerimònia . No em van fer cas i no hi ha imatges però es veu que la primera cistella la va fer el conseller d'esports en un d'aquells tiros que es queda amb la ma aixecada emulant en Jordan. Tot molt estètic. Per lo demes mas de lo mismo. El Pkto sagnant per varis llocs a l'hora, jugant amb guants. El Cuc amb los ditets plens de tiretes sinó se li pelen els dits. El Conseller en plan James Harden bola que cojo bola que meto , el Joan fent el seu tiki taka amb un ull a la canasta i l’altre al seu fill que jugava per allà i jo, que voleu que us digui,  un parcial de 42 a 9 amb una trista i llargament perseguida cistella als meus registres. Poc em durarà aquesta etapa basquetbolista, predic

 (Feia temps que no veia al Cuc i al Pkto. Els vaig trobar molt canviats. L'edat suposo)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved