And the winner is...

De la virtualitat a la realitat.

Les hores que em passo davant l'ordinador, sembla ser que ja han quedat compensades.
Ara fa una setmaneta, veig en una plana que sovint visito per estar al dia de les noves tecnologies que sortejaven un Ipad2 dels que acaben de sortir a Spain.

Prenc part al sorteig i ahir, cap a quarts de 10 em disposo a veure com soriten les boletes del bombo de la ONCE.

Quin sobresalt quan veig que les 3 darreres xifres coincideixen amb els números que em van assignar, 684.

Buffff !  subidón i envio correu ràpid als resposables d'Ipadsfera.
Em demanen el telèfon i en directe realitzen la compra a l'Apple Store.
Ara només esperar, en un parell de setmanetes m'han dit que el tindré a casa, ports pagats i tot.




Moraleja: la xarxa és realitat

3 comentarios:

El Faraó ha dit...

La mare que et va arribar a parir, jo sempre participo en sortegs tipo...quieres un ratito de alegria con dos rubias espectaculares... i res de res... en fi, moltes Felicitats. Ara fes-me el favor de fer una primitiva a mitges.

Anònim ha dit...

Mira que et dic que jo no m'ho crec! Això t'ho has comprat tu i ara ens vols vendre la moto!!!!! Impossible això sols passa a les pelis.

El Faraó ha dit...

mmmmm interesant aportació

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved