Cinc de febrer, nou dia dels inamorats?

Socis i patitzants, com teniu l’agenda? Ja fa Temps., molt de Temps Que no fem un soparet estrictament professional, ja sabeu d’aquells amb final feliç al Martins. La meva esta apretadota, aquest cap de setmana festa d’aniversari de les Hereves universals de Cal Pere Ese, de Cal Trausi i la meva, a la cual esteu convidats a passar-vos i fer un xupito de pinky La setmana vinent jornada de portes ofertes al Pompeu, amb el conseqüent i mes que probable final de festa amb sopar. Per tant que us sembla el cinc de febrer com a data pel sopar? Ale majos ja em direu el que. De pas us penjo les dos pelandrusquilles que havia promès

 Aqueta la vaig veure tot anant a Menarguens a recollir els reis de l'hereva universal. No , la meva dona no em va deixar parar.
Aquesta es una mamà que deixa el nen al Pompeu. Sempre, sempre s'ajup per donar-li l'esmorçar al matí i el merenar a la tarde.

2 comentarios:

Pau ha dit...

de moment, apunta-m'hi

Francesc ha dit...

Vaaaleee, faré un esforç i també vindré!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved