Andestá la bolita?

Encara em dura el soch anafilactic del diumenge. Pels que no ho sabeu vaig anar al festassa del Super tres, complint aixi els desitjos de l’hereva universal. Mes soroll que al Brus Spirinstin, deia la meva senyora. Cap milf capitalina en tanga, maldición , pensava jo. Be en fi l’hereva s’ho va passa molt be que era lo que contava.
Si no us ho creieu podeu participar en un nou concurs. Clicant en aquests enllaç (si aqui)anireu a petar a la plana del club Super tres on hi ha una giga foto del diumenge 24. Qui  em trobi , ens trobi, entrarà en el sorteig d’un fantasbulos premi, que serà entregat el dia de la castanyada.

 (el senyor Plà, el puto amo del club super tres)

3 comentarios:

Anònim ha dit...

dóna alguna pista mamoncete

El Faraó ha dit...

El senyor Pla es la pista refinitiva

pioline ha dit...

missió impossible!!!!! Per molta pista del sr. Pla.
agur!!!

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved