Back to the future V

No se quants de mil nou-cents noranta no se quants, dia de l’últim cubata amb el Cuc al Big ben. Però vet aquí, que l’altre dia, el 19 de setembre de 2010, vaig assistir a la inauguració de la nova temporada botibotera del Big. Milers de nens i nenes berrejant com si s’hagués d’acabar el món. Busco una cadireta on beurem la meva Sant Miquel quan de cop em fixo i veig un senyor, parlant pel zapatofono, amb mocador quatre nusos sobre la front mirant beure el seu quart vodka amb llimona mentre intentava descompensar les popetes al Traussi, que també voltava pel local. Si amics, . El Cuc al Big de nou. La màgia va durar poc ja que estava allí com jo, de xofer del seu hereu. Ais en fi, d’aquí 20 anys ens tornarem a trobar a la pista de dalt, ballant el chiringuito o el paquito el xocolatero.
També em va comentar que no li anava be el sopar de l’only el proper 25 per tant el suspenem fins nou avis. Encara que si algú vol, es podria fer un pre-sopar de acomiadament de l’estiu i preparació de la vaga general.

 (les fans del Cuc se li van abraonar sense miraments)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved