Les increibles aventures del paradet calent III

L’increïble e intrèpid paradet calent, arriba al pati de l’escola uns quants minuts abans per que les senyoretes arrepleguin la canalla. Després d’uns quants bons dies sense cap mena d’interès arriba al lloc adequat. Dos mamàs xerren animadament de les seves coses.
Mamà 1 Quan et conti el que m’ha passat no t’ho creuràs nena.
Mamà 2 Explica, explica……
(Si, si, explica, explica.Pensa molt fort el paradet calent.)
Mamà 1 Ja saps que volem entrar al col•legi de les Monges oi?
Mamà 2 Si ja m’ho vas dir, però tenen una norma molt rara i estricta, no se que sobre el sexe.....
(Al paradet calent se li posen els pels de l'avantbraç i els que no son els de l'avanbrac,com escarpies. Sexe, ha dit sexe??? on collons esta el Traussi que tot s'ho perd. Que m'ha de fer de testimoni, que després ho publico i no s'ho creu ningú.)
Mamà 1 Ens exigeixen estar sis mesos sense tenir relacions carnals, vaja sense follar. I lo fotut es que els nens son els que ens vigilen. Ho portàvem molt be. Però un dia em vaig agenollar per recollir un iogurt que m’havia caigut de la nevera i allí, el meu home no va poder aguantar mes.Es va tirar sobre meu amb totes les ganes, em va arrancar tota la roba que duia posada amb les dents, em va fer el Perrito, la Carretilla, la Vuelta al Mundo , l’Espiderman…em va possar a sota, a dalt, cridarem, gemegarem, ho varem fer de totes les maneres fins quedar exhausts.... .
Mamà 2. I la nena s’ha xivat a la monja o que? No us deixaran entrar mai de la vida al cole de monges….
Mamà 1 No ens deixaran entrar mai mes al cole de monges ni al ¡¡¡¡Coprabo ¡!!!!!!!!!!!!!.
(La mare que les va parir. I jo aquell dia al Lidl.)

(aixi de nerviosa estava aquell dia)

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved