Menudo personal Trainer

Llegeixo estorat i bocabadat el següent article publicat a la Revista Mia numero 1.141 setmana del 21 al 27 de Juliol enquadrat en un suplement d'alimentació dedicat a les Begudes d'estiu.


( mmmmm rica rica )


I llavors penso, d'on pebrots a sortit la meva panxa? jo sempre li havia donat la culpa a les cervesetes nocturnes de després de currar. I inclús el meu Personal Trainer (llegeixis conseller d'esports ) m'ho havia confirmat.
Quin pes m'han tret de sobre. Per fi podré tornar a les cervesetes sense cap càrrec de consciencia.

1 comentarios:

Francesc ha dit...

Un parell de coses, la primera: que collons fots llegint la Revista Mia, i segon si t'has llegit bé l'article, comenta que "UNA" cervesa al dia, és a dir 148 Kcal, és sa. Si mal no recordo, algun dia he sentit de la teva boca: "ufff, avui ja porto 3 cervesilies".

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved