I baixant.

Noves dades esfereïdores. L'altre dia a la feina varem passar la revisió medica. Estic estupend de la muerte de tot i tot. La meva sorpresa va ser que al dir-me la pressió i les pulsacions el metge em diu:

" 67 pulsacions "


Ara vas i lo cascas em diu. Lo realment sospitós es que una de les meves companyes també li va dir 67. I lo que realment desacredita al senyor metge que ens va revisar la salut es que a les noies maques, els hi feia treure la samarreta i als camioners i a la gent amb dobles per tot arreu ens va fer el electrocardiograma amb els sensors del cor penjat a l'orella. Ràpidament aniré a demanar una segona opinió. Us mantindré informats.

Els metges. El de les ulleres es el de la vista, anàlisis i oïda. El del estetoscopi es el dels sensors al cor. La foto de sota es de la infermera que ens demanava les dades i el potet d'orina.


Cosa que encara em fa mes sospitar de tenir sol 67 pulsacions.

 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved