only men collection 1.996

Ben aviat, amb tots els ets i uts podrem gaudir de la versió remasteritzada del famosíssim calendari del 1.996. Però abans, un concurset amb premi. Es tracta de relacionar el peu de foto de cada mes amb el personatge del club protagonista de la mateixa.

Steffan : fa broma o que !!, la p....... ha entrat
Maklinen : la meva especialitat es l’eslàlom gegant
Pigat Stallone : mira quins ous per esmorzar
Ursus : mai he tingut una sortida nul•la
Sanson : sempre les deixo k.o. als combats de llit
Sylvester : la meva maquina i jo sempre donem partida extra
Axel : els meus sols de guitarra son increïbles
Satan : Vull escalar les teves muntanyes calentes
Morton : m'agraden les dones calentes com la meva Harley
Dino Zoff : si vols jugar amb unes bones pilotes, busca'm
Pier Il Bello : les meves "corrides" son etapes inacabables
Don Limpio : aquesta paella nomes li falten les "almejes"

El plaç finalitza el proper 18 de maig, dia de la festa major de Mollerussa, i sortejarem entre tots els mails rebuts a elmusle@gmail.com un lot de pel•lícules la mar d'interessants com “Robinson Crusoe en la isla del placer” , “Star Trexxx”, “Revenge of Gangbang Zombies “ i unes quantes mes.


El mes pur estil 1.996




 
El Blog ONLY MEN | Designed by Techtrends | © 2007-2008 All rights reserved